Froddo Prewalkers Buty barefoot do nauki chodzenia G1130013-11L Denim
Cena regularna:
189,00 zł
towar niedostępny
Opis
Froddo Buty do nauki chodzenia
Skórzane buty barefoot idealne na pierwsze kroczki. Dzięki super cienkiej podeszwie buty zapewniają stały kontakt stopy z podłożem oraz aktywną pracę stóp, tak potrzebną przy nauce chodzenia.
Buty zostały wyprodukowane z bardzo miękkiej i bezpiecznej skóry (roślinnie garbowanej). Podeszwa jest pokryta 1 mm warstwą gumy, która sprawia, że jest nadal w pełni elastyczna, ale lekko zabezpieczona przed wilgocią i przetarciami.
Buty polecamy szczególnie do użytku w pomieszczeniach oraz do krótszego i mniej wymagającego przebywania na zewnątrz.
Cechy:
- Buty typu barefoot: elastyczna podeszwa, niewyprofilowana wkładka, anatomiczny kształt czubka
- Zapinane na 2 rzepy
- Kraj pochodzenia: Chorwacja
Materiały wykonania:
- Cholewka buta: skóra naturalna
- Wkładka: skóra naturalna
- Podeszwa: guma
- Materiały spełniają normy europejskie i są nieszkodliwe.
Tabela rozmiarów:
Rozmiar EU | Długość [mm] | Szerokość [mm] |
17 | 115 | 54 |
18 | 118 | 55 |
19 | 122 | 58 |
20 | 126 | 58 |
21 | 132 | 61 |
22 | 138 | 63 |
23 | 145 | 64 |
24 | 152 | 66 |
Optymalny zapas w bucie to 1 cm. Zalecenia dotyczące pomiaru stopy i wyboru odpowiedniego rozmiaru znajdziesz TUTAJ.
Model nadaje się do standardowych lub węższych stópek z standardowym podbiciem.
O marce Froddo
Marka Froddo należy do chorwackiej firmy Ivančica, która powstała 1946 jako małe przedsiębiorstwo składające się z grupy szewców. Dzięki wzajemnej pomocy, aktualizowaniu wiedzy i ciężkiej pracy stali się obecnie firmą zatrudniającą ponad 600 pracowników i są dziś wiodącym producentem obuwia w Chorwacji.
Ivančica produkuje 3500 par butów dziennie. Każdy but, który wychodzi z fabryk Ivančica jest produkowany w sposób przyjazny dla środowiska, bez jakichkolwiek szkodliwych substancji i związków takich jak Chrom (VI).
Dane techniczne
RODZAJ | Pólbuty |
ZAPIĘCIE | Rzep |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.