Wymiana i Zwroty
Wymiana
Jeśli chcesz wymienić produkt to musisz po prostu zwrócić niepasujący produkt i zamówić nowy. Jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób, który bardzo ogranicza możliwość popełniania błędów często występujących przy wymianie.
Zwrot produktów w sklepie partnerskim Loake
- Przyjdź do partnerskiego salonu Loake, Chmielna 30, 00-020 Warszawa (podwórze Residence St. Andrew's Palace) z swoim zamówieniem.
- Pamiętaj że produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach. Zabierz z sobą paragon lub inny dokument potwierdzający zakup.
- Twoje pieniądze zostaną zwrócone na wpisane przez Ciebie konto bankowe najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej niż 14 dni.
Zwrot produktów za pośrednictwem innych firm kurierskich
- Zapakuj zakupione produkty w oryginalny karton oraz pudełka. W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, co znacznie ułatwi proces zwrotu Towaru. Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz poniżej.
- Przesyłkę należy wysłać na adres: Salon Loake (Stylish), ul. Chmielna 30, 00-020 Warszawa
Zwrot pieniędzy
Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep internetowy) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru.
Pobierz formularz zwrotu