Menu

3

2

-1

0

Nowości

Promocje

[]

Wymiana i Zwroty

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt to musisz po prostu zwrócić niepasujący produkt i zamówić nowy. Jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób, który bardzo ogranicza możliwość popełniania błędów często występujących przy wymianie. 

 

Zwrot produktów w sklepie partnerskim Loake

  1. Przyjdź do partnerskiego salonu Loake, Chmielna 30, 00-020 Warszawa (podwórze Residence St. Andrew's Palace) z swoim zamówieniem.
  2. Pamiętaj że produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach. Zabierz z sobą paragon lub inny dokument potwierdzający zakup.
  3. Twoje pieniądze zostaną zwrócone na wpisane przez Ciebie konto bankowe najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej niż 14 dni.

 

Zwrot produktów za pośrednictwem innych firm kurierskich

  1. Zapakuj zakupione produkty w oryginalny karton oraz pudełka. W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, co znacznie ułatwi  proces zwrotu Towaru. Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz poniżej. 
  2. Przesyłkę należy wysłać na adres: Salon Loake (Stylish), ul. Chmielna 30, 00-020 Warszawa
 

Zwrot pieniędzy

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep internetowy) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru. 

 

 Pobierz formularz zwrotu

 

Pobierz

 

 

 

hello do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl